fredag 19 december 2008

jullov!




Idag fick vi jullov!
Jag gick till skolan med Evelina
och när vi väll kom fram dit
gick jag till Ella och gav henne
mina julklappar jag köpt till henne
och så fick jag min :)
jag höll på och dö när jag öppnade den!
det var en hello kitty platväska med
hwello kitty "smink godis" i, så jag
typ kramade henne så hon skrek!
Sen efter det var det julavslutning i aulan
det var så jävla tråkigt.
Sen till klassrummet för att leka lekar å få betyg.
Förra året fick jag G i allt plus 3 VG,
I år fick jag 2 IG och 2 VG, resten G.

så kan det gå när dom byter lärare hela tiden.
Efterskolan blev det stan och handla julklappar
med jossan och eve,m det var mys!
Sen kom jag på att jag tappat mina pengar -.-''.
När jag kom hem, så såg jag ett stort kuvert
och så var det till mig från Zara!!!
och gissa vad det var i?
kolla bilden!


Ha en underbar hello kitty dag!! <3

Inga kommentarer: